torsdag, maj 31

Dagens gäst

Det är min föredetta kollega på Kvällsposten/Expresen- Agnes Dunder. Hon jobbar numera för Upsala Nya Tidning. Är första gången vi ses sen mitt 25-års firande. Mycket trevligt. Kvällen igår avnjöts med thaimat och lite rödvin. Fast inte för alla förståss...

Hon är nere för att följa Falkenberg-Sirius ikväll. Tydligen har UNT järnkoll på sina lag och följer alla bortamatcher också på plats. Med tanke på läget i Sirius så tror hon på vinst med 2-0 för hemmalaget. Jag borde förståss kanske kunna hemmalaget men det kan jag inte. Tyvärr är inte Falkenberg den sortens lag som väcker engagemang hos gemeneman i staden. Tvärtom. Det är något osexigt över laget. Gäsp. Men eftersom många andra tipsar bara sådär, så slår jag till med 1-2.



Söta Agnes

4 kommentarer:

Anonymous sa...

Vilken pudding! Fast inte så ljuvlig som du. /M

Emm sa...

Åh - alla dessa införanden i alla bloggar om folk som inte dricker vin osv.....
Går alla och blir gravida helt plötsligt?
Och är det månne så även för dig?
hmmmm

Studiomannen sa...

Då kanske vi ses? Ta med Dunder till min quiz efteråt. Jag ska jobba på IP (mitt livs första besök!) först och Harrys sen.

Karin sa...

Grymt med gamla kollegor. Saknar dig! /Karin