tisdag, april 26

Sol och trängsel



Haft en underbar påskledighet i sköna solens glans.

Bara sett min fine make jobba lite för mycket.

Men så är det två gånger om året; vårbruk och skörd...


Idag var det mer än full fart på jobbet. Och så

lär det bli fram tills att jag lämnar över till min vikarie den 23 maj.

Han kommer verkligen till dukat bord sen och får typ smaka allt det

goda jag sått och skördat... Men, men. Huudsaken är att jag känner att

jag lämnar ifrån mig med flaggan i topp.


Annars är allt bra. Kräks lite då och då men det gör liksom inget.

Och så är det trångt förståss. Stackars liten därinne. Lite synd om mina revben

och organ också. Längtar.

3 kommentarer:

Jess sa...

Förstår att du längtar!

Mollan sa...

Skönt att känna att allt är i sin ordning när du lämnar. Förstår att du börjar längta nu, när är det BF? Kram

Sandra på Ön sa...

Nu börjar det verkligen närma sig :) Inte många arbetsdagar kvar.