fredag, september 1

Sköna september

"Here comes the rain again
Falling from the stars
Drenched in my pain again
Becoming who we are

As my memory rests
But never forgets what I lost
Wake me up when September ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when September ends"

(Green Day.)

Peter Käck (bloggvän, i länklista) verkar precis som Green Day inte uppskatta september. Själv tycker jag det är en månad som är otroligt fin. Flera födelsedagar i familjen, vacker sensommar, mycket spännande fotboll och ... fyll på den som vill.

4 kommentarer:

Studiomannen sa...

Jag vill sova för att jag behöver det! :-D

Men bäst är att Elitserien drar igång. Kalla mig en paria, men hockey är roligare...

Jill sa...

Peter: Hoppas söndagen bjudit lite sömn då.

Nej, vad säger du. Det förändrar vår vänskap. Hockey....

Sara sa...

Jag bara hatar september. Man har börjat skolan igen och sommaren och allt roligt är slut. Men grattis ändå! Kramiz

Jill sa...

Tack ändå, då .. ;)