fredag, november 4

Leveransdags

Fick huset igår. Härlig känsla. Stod och höll om varandra ett tag utanför dörren. Sedan snickaren dit för att få koll på allt som vi vill göra. Gammeldags glasveranda är det senaste vi bestämt oss för. Kommer bli så fint.

Köpte den svarta tröjan med tryck på magen i vitt "bebis" åt Jenna. Skickar upp. Blir fin på henne. Hittade ännu coolare gravidlinne på nätet. Sådant ska jag ha.

Johanna är på besök för att fira sin 30-års dag. Mysigt och roligt att få ha henne hos oss några dagar. Hoppas hon blir glad för koftorna som jag ger henne.

6 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till huset som ser jättefint ut. Jag körde förbi igår och såg det. Såg också stövlarna du köpt på Saco, så fina dem med. Kram

Studiomannen sa...

Hus! Du kommer inte att ångra dig! Vi stormtrivs med vårt gamla hus, och trots att vi plöjt ner en halv mille efter inflyttning så skulle vi få igen pengarna med ränta vid en försäljning ändå. Men jag har, 4,5 år efter inflyttningen inte ännu börjat gilla trädgårdsskötsel...

Anonymous sa...

Dave Barry's Blog: "OK, NORM, YOU HOLD HIS HEAD"
"...and whatever you do, don't let go ." Comments FIRST place candidate for Worst Job Ever... May, I add, Your Tax Dollars At Work.
i thought your blog was cool and i think you may like this cool

roullete
site. now just
Click Here

Jill sa...

Trädgårdskötsel ser jag fram emot. Har påtat mkt på min lilla balkong och får nu chansen att utveckla detta intresse. Däremot ser jag inte fram emot att ha fler kvadratmeter att damsuga. Men att få lämna grannarna ovanpå som jämt har fest ska bli härligt. senast förra helgen fick jag kvart i två dra på mig kläder och ut för att skälla lite.

Studiomannen sa...

Dubbla vuxenpoäng, Jill!

1. Klaga på ljudnivå
2. Köpa hus

Är det inne i Falkenberg?

Jill sa...

*Skrattar*

Köpa hus är ju alltid inne om läget är rätt. Själva gjorde vi ett riktigt kap.
Klaga på ljudnivån känns inte så inne men när Trygg Hansa reklamen "Man kan inte festa varje kväll!" är ens verklighet så blir man knäckt.