torsdag, september 29

Rött ljus

Två timmar kvar av arbetsdagen- massa kvar att göra. Sen minst lika mycket privat. Min filofax, som är ganska ny och mycket fin, ligger röd som den är på bordet och skriker åt mig att skynda, skynda.
Och aldrig hinner jag skriva på min bok. I helgen ska jag i alla fall skriva klart sista på tennisen. Sen säga ifrån och tacka nej till mer pengar för mer kapitel. H ska jobba på gården på lördag, ma o pa ska upp på bokmässan med Jennifer- så ensam i föräldrahemmet med dogsen ska jag smasha in det sista. Nu behöver jag leta bilder till en folder om Kulturkortet.

5 kommentarer:

Anonymous sa...

Hi. You are welcome to visit my site where you can find information on : penis enlargement

Anonymous sa...

The InformationWeek Blog
INFORMATIONWEEK WEBLOG Here you'll find observations, anecdotes, and analysis from our experienced staff of reporters and editors, with links to stories, surveys and other content that appear on InformationWeek ...
Interesting blog. Like it! I'm definitely going to bookmark you!

Check out my travel site/blog. Lots of travel related stuff.

Anonymous sa...

Lika jäkla ful som din syrra grattis. // Tony

Anonymous sa...

this post

Hey jill, you have a pretty good blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a flocculents swimming pool site. It pretty much covers
flocculents related stuff.

Come and check out flocculents if you get time, Nice going !

arppeggio sa...

We actors don't get a lot of sauna kits till we get "really" famous - but we live and breathe our sauna kits regardless. sauna kits
Isobella
http://www.onlinepoolchemicals.co.uk